Pracujemy w godzinach:Pn-Pt - 8:00 - 16:00
 
Zadzwoń do nas:+48 89 741 32 48

FINESTRE
40-315 Katowice
Aleja Roździeńskiego 191 (budynek TTW Home)
tel.: 32/307 44 37, 790 775 701
biuro@finestre.com.pl
www.finestre.com.pl

FAQ: KATOWICE – najczęściej zadawane pytania

1. Czy w ofercie firmy AdamS znajdę okna przesuwne?

Oczywiście, w naszej ofercie znajdą Państwo okna przesuwne, a także nieotwierane (tzw. Witryny) uchylne, rozwierane, uchylno-rozwierane. Coraz modniejsze stają się okna czy też drzwi balkonowe unoszono – przesuwne, które także polecamy.



2. Na czym polega serwis okien zakupionych w firmie AdamS?

W okresie udzielonej gwarancji jakości okresowa regulacja okuć nazwana dalej „serwisem” powinna być wykonana przez uprawnione do tego podmioty, co najmniej raz na 18 m-cy eksploatacji wyrobu niezależnie od subiektywnej oceny stanu technicznego okna przez użytkownika. Odpowiedzialnym za wykonanie regulacji jest partner handlowy producenta, który dokonał odsprzedaży instalacji wyrobu. W tym celu Firma AdamS przeszkoliła naszych partnerów handlowych „serwisantów”, którzy uzyskali tytuł „Autoryzowanego Partnera Serwisowego”, którzy będą przeprowadzać obowiązkowe przeglądy i konserwację zamontowanej stolarki u klientów, w celu utrzymania deklarowanych właściwości użytkowych tak, aby klienci przez wiele lat mogli cieszyć bezawaryjną pracą okien i drzwi. Serwis jest świadczeniem płatnym. Wysokość opłat ustala podmiot uprawniony do wykonywania serwisu. Przed upływem 18 m-cy od wydania wyrobu albo od ostatniego serwisu użytkownik zobowiązany jest zgłosić w pkt sprzedaży konieczność wykonania serwisu. Wszystkie okna i drzwi balkonowe produkowane przez firmę AdamS są fabrycznie regulowane przed wydaniem wyrobu nabywcy. W przypadku instalacji okna, po zakończeniu prac monterskich konieczne jest przeprowadzenie powtórnej regulacji z uwzględnieniem korekt ustawień wynikających z warunków instalacji wyrobu na placu budowy.